31 dec. 2017

2018 - URĂRI ȘI GÂNDURI PENTRU ROMÂNIA ȘI ROMÂNI

        
      Ziua de anul nou vine întotdeauna să reamintească lucrurile pe care le-am făcut bine și pe cele care le-am făcut mai puțin bine. Pare că ziua de 31 decembrie și-ar dori să șteargă frustrările și să le înlocuiască cu planuri noi, îndrăznețe. Este ziua în care nu au loc supărările și neputința; în care, cu mult curaj, privim spre următoarele 12 luni calendaristice. Pare că este ziua în care ne încărcăm cu o nouă energie; când îmbrățișăm și urăm de bine; când provocăm zâmbete și primim gânduri bune din partea familiei, prietenilor și cunoscuților; când orgoliul își pierde din intensitate și ridicăm privirea cu optimism; când planificăm și calculăm.
        Primele mele gânduri pentru 2018 se îndreaptă către țara mea, România. Cum speranța moare ultima, îmi doresc ca noul an să fie unul dominat de liniște și calm. În care argumentele au prioritate în fața țipătului groaznic care a venit să înlocuiască logica și să domine viața cotidiană. Doresc României o îmbunătățire substanțială a infrastructurii, o economie activă, protejată și revenirea la o situație de normalitate politică. Îmi doresc ca Parlamentul să fie plin de oameni de stat și nu politicieni. Să fie români și să simtă românește pentru țara noastră. Îmi doresc un Președinte matur (nu doar din pricina vârstei) care să vegheze interesele tuturor românilor. Un Președinte fără emoții personale și care este lipsit de handicapul unei țări cu cetățeni de mâna a doua.
       Românilor (indiferent unde ar trăi) le doresc un an 2018 plin de realizări. Să începem cu optimism și deși  există posibilitatea ca lucrurile să nu reușească așa cum ne-am dorit în noul an, de ce să nu încercăm. Nu trebuie să fim mai buni, însă trebuie să fim corecți cu noi și cu ceilalți. Să măsurăm și să cântărim mereu cu aceeași unitate de măsură pentru toate persoanele și faptele lor. Să respirăm adânc înainte de a ne înfuria, indiferent în ce parte suntem. Să fim întreprinzători și să ne rezolvam problemele cu spor pentru că absolut nimeni nu ni le va rezolva și nu toate sunt din cauza politicii. Să ne informăm corect și să refuzăm orice știre care dorește dezbinare și împrăștie ură. Să citim mai mult și cu folos. Să avem grijă  de sănătatea noastră și a familiei; să petrecem mai mult timp cu ei și să-i ascultăm.
        Tuturor le urez ca profesional să fie un nou an plin de realizări indiferent de activitatea pe care o desfășoară. Și dacă pe parcursul celor 12 luni ne împiedicăm, să vedem acest lucru ca o oportunitate și nu ca un dezastru. Pentru că poate fi un pas înainte și întotdeauna învățăm din eșecuri.
      ”Cum îți așterni, așa dormi” - din înțelepciunea populară românească. Eu zic să așternem bine noul an pentru un ”somn profund și liniștitor”.
LA MULȚI ANI 2018!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu