18 apr. 2014

MESAJ DE PAȘTE ROMÂNILOR DE PRETUTINDENI



În preajma sfintelor Sărbători de Paște vreau să adresez gândurile mele cele mai bune românilor de pretutindeni. Aceste zile dominate de tradiții, obiceiuri strămoșești sunt momentele în care fiecare dintre noi ar trebui să ne reculegem. Eu doresc ca acestea să fie din cele mai bune și călăuzitoare pentru toți. 

Trăim vremuri dificile atât politic cât și economic. Și asta nu o simt numai românii. Este momentul acum, mai mult ca oricând, să ne îndreptăm gândurile și faptele spre moralitate și integritate care în ultima decadă s-au observat din ce în ce mai puțin, mai ales în factorul decizional - politic.. 

Să repunem pe scara valorilor țara, patriotismul și dorința prosperității nației române. Să iubim România și pe români, atât de vitregiți de soarta istorică pe care am avut-o secole de-a rândul. Să nu uităm de unde am plecat, indiferent unde am ajuns.

Să nu uităm că nu există nicio separare între românii din România și cei din afara granițelor. Există o singură Românie. Cea pe care am moștenit-o de la străbunii noștri și pe care avem datoria să o lăsăm moștenire copiilor noștri. Dar să lăsăm în urmă o Românie curată, cu egalitate de șanse, competitivă și mândră mai ales.

Nu pot decât să sper că generația din care fac parte va reuși să îndrepte obiceiurile strâmbe și injuste moștenite din trecutul cenușiu al României și că România va intra în primăvara unei renașteri spirituale pe care fiecare român și-o dorește.
 
Sărbători de Paște fericite doresc tuturor alături de familii, prieteni, cunoscuți. Lumina Învierii să ne regăsească uniți și dornici de mai bine. Sarbatori de Pasti fericite!


MARIUS VILI SÂRBU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu