24 mar. 2016

POLIȚIA FACEBOOK: EXCLUSIV! S-A DESCOPERIT CA DACĂ ȚI-E SETE TREBUIE SĂ CONSUMI APĂ!


     Un mesaj sugestiv pentru persoanele care sparg parolele de facebook ale cunoscuților sau apropiaților. De regulă, înâlnim plângeri destul de dese de genul "cineva mi-a spart contul de facebook", dar rareori întâlnim o asemenea determinare în a transmite mesajele cele mai sincere, ieșite din inimă pentru cel care dorește să citească mesajele personale din facebook.
    Deși fotografia de profil indică o persoană blândă și prietenoasă, gândurile sunt tocmai reversul aparențelor. Și chiar daca sunt citite mesajele, frumusețea ei nu o poate lua nimeni. Comentariile sunt de prisos. Transmite cu multa "stima violetA".





 


   Realitatea este un post de televiziune care, exact așa cum vă închipuiți, are multe persoane salariate, un buget consistent din care nu plătește din câte știu impozite statului și dorește să informeze, asemenea CNN si BBC, cu informații și știri din cele mai proaspete.
    Alături de ultimele mișcări din lume pe scena geo-politică și de agitata politică dâmbovițeană, cei de la Realitatea ne propun articole de un interes deosebit: cine se va răzbuna pe noi fără să clipească. Nu știu daca eu sunt considerat de către cei de la Realitatea prin acest articol, idiot sau cu retard mental, dar le reușea mai bine știrea dacă aplica treba cu "scrupule" celor care se prefac prin București că fac politică și nu afaceri personale.






    Când excesul de vitamine cumulat cu lipsa de la orele de gramatică în timpul școlii și o totală necunoștință despre existența limbii engleze se amestecă într-un cocktail exploziv, va rezulta o publicație ca cea a prietenului din stânga. 
   Este angajat ca "badigard" (în traducere liberă gard și badi), iar misiunea lui în viața este să spargă dinți ca acceleratul. I-a plăcut așa de tare publicația, încât și-a aplicat un like instant.





     Normal că e bombă știrea asta. Săraca Românie; nici măcar pământ românesc nu mai este. Dar de aici până la a fi pământ islamic este o distanță mare. Ceea ce cu siguranță pot să spun, este că autorul articolului este "pământ cu ochi" considerând că cineva poate să creadă o declarație inventată.
     Pot să fiu de acord însă, cu un aspect: pământul românesc trebuie eliberat, dar de plaga de care suferă și care împiedică modernizarea lui și a instituțiilor.
      Dar  am gasit acest articol împărțit în paginile mai multor persoane, ceea ce mă conduce la o concluzie: ca e de un interes deosebit pentru gunoiul facebook-ist.





  



  

    Când am citit informația profilului, scoasă în relief pentru a sublinia filosofia adâncă a persoanei, m-a durut și pe mine. Rău de tot; doare când citești ceva în limba română și nu pare deloc românește.
     Nu pot să trec însă, peste dorința aproape diabolică a persoanei cu profil pe facebook căreia îi place să vadă pe cineva când îl "duare". Vine probabil, dintr-o frustrare după o relație eșuată. Dar e o simplă presupunere.









      Nu e o noutate faptul că multe pagini web ne sfatuiesc cum și ce trebuie să facem: bea apă dacă ți-e sete, mănâncă dacă ți-e foame. Aceste sfaturi impresionante, fără de care nu știam ce pot face cu viața mea.
    Norocul meu că primesc sfaturi prin intermediul facebook. Exact: 6 motive ca să dormi dezbracat. S-a făcut chiar și o statistică cum că 8% din persoane dorm dezbrăcate și, prin urmare, aceștia au o sexualitate mărită. Nu știu cu certitudine cum s-ar defini o sexualitate mărită, dar cred că există mai mult de 6 motive ca să dormi în pijamale.




 


     În Romania totul este exploziv. Cu litere mari. M-a pus pe gânduri acest articol despre colții rusești. La prima vedere mi-am imaginat că este vorba despre dinți. Și că Gușă Cosmin are o boală rar întâlnită: suferă de colți rusești. Adică are o parte din dantură ascuțită exact ca a oamenilor care trăiesc în Rusia. Pentru că cei din Rusia au colți ascuțiți, lucru pe care ceilalți nu îl au. Deși, dacă stau să mă gândesc, articolul sună mai mult a mârâială. 
     Nu știu cine este Iulian Fota și nici că mă interesează. Dar toate par să se fi întâmplat la Realitatea TV. Atunci începe surprinderea mea să scadă din intesitate. Pentru că știrile de la Realitatea sunt spuse de persoane cu colți rusești.



 
  Norocul rusoaicelor provine din Romania. De ce? Ni se explică în acest articol despre secretul frumuseții. Dar numai despre frumusețea fetelor din Rusia pentru că restul lumii nu și-a dat seama că România deține un aliment minune. Așa reiese din fotografia articolului care prezintă o fată și nu sunt sigur că e rusoaică; dar dacă e blondă și face poze iarna, din Rusia trebuie să fie. 
     Dar se pare că acest aliment nu a fost găsit de românce sau nu și-au dat seama că efectul alimentului este cel din poza articolului. Și nu explică aticolul dacă bărbații care consumă acest aliment devin la fel de frumosi. În tot cazul, ar trebui să-mi revizuiesc alimentația. Chiar dacă ingredientele trebuie să le aduc din România.







      De câteva zile sunt bombardat de știrile Romania TV despre cum să iau bani degeaba. Și nu e valabil numai pentru mine ci pentru toți romanii. Așa că, prin acestă informație în exclusivitate, mi se aduce la cunoștință că România devine o țară nemaipomenită: stai acasa, iei bani și te-ai aranjat pentru toată viața. E total în contra la ceea ce eu știam până acum: că persoanele câștigă bani în baza unei munci sau activitati (indiferent că e printr-o slujbă sau ca întreprinzător). Eu cred că am plecat din România și am greșit drumul.
     Expresia asta cu "Te-ai aranjat pentru toată viața" provine din limbajul găștilor de cartier. De acolo de unde vine și România TV.
     Pentru că eu știu că în România să primești bani de la stat și să stai degeaba se produce doar când faci licitații cu statul român.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu